Zapis z PTK_SKO ZAOznámenie o začatí prípravných trhových konzultácií
podľa § 25 zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj „ZVO“)
Výzva na predloženie cenovej ponuky a na účasť na prípravných trhových konzultáciách
k predmetu zákazky
Cenovy rozpocet_restaurovanie fasad Vyzva_PKT_restaurovanie fasad Príloha 02 Potvrdenie aktuálneho stavu Príloha 01
Reštaurovanie fasád Domu umenia Fatra Žilina
- Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Štátny komorný orchester Žilina
So sídlom: Dolný val 47, 011 28 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Ľubomír Klimek
IČO 00 228 672
DIČ 2020671818
Elektronická pošta: lubomir.klimek@skozilina.sk
Telefón: +421 41 245 1118
Mobil: +421 903 847 779
- Účel prípravných trhových konzultácií (PTK)
Účelom PTK je oslovenie hospodárskych subjektov, ktoré sa zaoberajú poskytovaním predmetu zákazky, s cieľom:
– stanoviť v pripravovanom verejnom obstarávaní aktuálnu a relevantnú predpokladanú hodnotu zákazky (PHZ);
– príprava a informovanie potenciálnych záujemcov o plánovanom postupe verejného obstarávania;
– zadefinovať jednoznačný, úplný a nestranný opis predmetu zákazky;
– získať a zapracovať spätnú väzbu od hospodárskych subjektov (ďalej iba „HS“), ktoré sa zúčastnia PTK.
- Opis predmetu zákazky
Predmetom zákazky je reštaurovanie fasád Domu umenia Fatra Žilina v rozsahu dokumentu „Reštaurátorský výskum a návrhu na reštaurovanie fasád“, ktorý je prílohou č. 1 tejto výzvy.
- Miesto a termín dodania
Miesto: adresa verejného obstarávateľa
Termín dodania: do 6 mesiacov po podpise zmluvy.
- Rozdelenie predmetu zákazky
Verejný obstarávateľ nerozdeľuje zákazku na časti.
- PTK sa môže zúčastniť subjekt ktorý
je oprávnený poskytovať služby, ktoré budú predmetom verejného obstarávania v súlade s stanovením § 32 ods. 1 písm. e) ZVO.
- Náklady
Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou na PTK znáša hospodársky subjekt, bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa.
- Priebeh PTK
- Hospodársky subjekt prejaví svoj záujem o účasť na PTK zaslaním indikatívnej cenovej ponuky alebo pripomienok k opisu predmetu zákazky.
- Uchádzač predloží indikatívnu cenovú ponuku na celý predmet zákazky.
- Indikatívne ponuky resp. pripomienky k opisu predmetu zákazky sa predkladajú do 12.2021 (vrátane).
- S cieľom zaistiť primerané opatrenia, aby sa účasťou hospodárskeho subjektu nenarušila hospodárska súťaž, bude z PTK vyhotovená Zápisnica o priebehu prípravných trhových konzultácií. Táto bude súčasťou dokumentácie a bude zverejnená na webovom sídle verejného obstarávateľa.
- Hospodársky subjekt môže predložiť cenovú ponuku poštou, alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa alebo elektronicky na email: klimek@skozilina.sk . Verejný obstarávateľ preferuje predloženie ponúk na stanovenie PHZ alebo pripomienok k predmetu zákazky elektronicky.
- Komunikácia
Komunikácia v priebehu konzultácií prebiehať výhradne elektronicky, prostredníctvom kontaktnej osoby verejného obstarávateľa, email: lubomir.klimek@skozilina.sk .
Verejný obstarávateľ zverejní súvisiace informácie a dokumenty na svojej stránke https://skozilina.sk/ .
- Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ vyhodnotí získané informácie a poznatky z PTK a následne určí PHZ a doplní opis predmetu zákazky. Hospodárske subjekty sa následne môžu zúčastniť pripravovaného verejného obstarávania a predložiť ponuku.
Je možnosť vykonať obhliadku predmetu zákazky. Obhliadku predmetu zákazky môže uchádzač vykonať s predchádzajúcim dohovorom s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
- Prílohy
Príloha 01: Reštaurátorský výskum a návrh na reštaurovanie fasád
Príloha 02 Potvrdenie aktuálneho stavu
Príloha 03 Cenový rozpočet na reštaurovanie uličných fasád
V Žilina dňa 15.12.2021
Ing. Ľubomír Klimek
osoba poverená realizáciou PKT